(Android/iOS) Stickman Warriors - Super Dragon Shadow Fight cheat code glitch munten
Feb 20, 2022 23:06:14 GMT
Post by esdidraldsandnert on Feb 20, 2022 23:06:14 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Stickman Warriors - Super Dragon Shadow Fight ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Stickman Warriors - Super Dragon Shadow Fight IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code glitch munten ▞▞▞
▞▞▞ Stickman Warriors - Super Dragon Shadow Fight 2022 version ▞▞▞
Ik vind het spel leuk, maar er is een probleem dat de namen niet correct zijn gespeld en er zijn maar een paar fasen, repareer dat en 5 sterren voor dit ongelooflijke spel, bedankt.
Deze game is prima, maar als je super gaat in de baasmodus, bevriest hij
Het is het beste spel van Dragon Ball. Ik vind dit spel leuk, maar ik kan niet inloggen. In dit spel moet ik me aanmelden.pvp. dit zal mijn eerste en laatste Dragon Ball-spel zijn, maar voeg alsjeblieft wat meer karakters toe zoals archon, zeno, enz. En in dit spel zoals ui goku, ui Vegeta, ssb Vegeta en goku en Jiren en nog veel meer gebruiken echte munten. Daar hou ik niet van en hun namen kloppen ook niet. En ik hou van dit spel. Dat is mijn recensie. Ik doe 4 sterren. Dank u.
Heel erg erg leuk spel
Ik denk dat er een game inn is voor al je advertenties. En alle andere toevoegingen. En nog wat advertenties... Dus je moet betalen om de advertenties te verwijderen. Er is een toevoeging voor en na elk gevecht. En soms zelfs meer
Het is echt een goede game, maar waarom heeft het advertenties als je klaar bent met je match?
Het beste spel dat ik ken!
Deze game moet multiplayer één tegen één persoon hebben en ook online spelen tegen die van andere personen. Als je dat doet, zullen mensen van deze game houden en zouden ze de beste zijn, en goed werk, maar help ons ons account te redden, laat er meer niveau zijn om te voltooien
Ontzettend leuk en geweldig spel. De besturing is erg soepel en gemakkelijk te spelen
Stickman Warriors - Super Dragon Shadow Fight Hərəkət alf
Het spel is leuk. Ik zou dit iedereen aanraden, hoewel er enkele problemen zijn die opgelost moeten worden: • De game glitches, zoals de levensbalk die plotseling wordt ingenomen, zelfs als ik niets doe • Telkens wanneer ik een vaardigheid naar de vijand gooi, het is net voorbij •Zelfs als ik de blokkeerknop gebruik, word ik nog steeds weggeblazen. •Na een combo zou de vijand weggeblazen moeten worden en een halve seconde niet meer kunnen bewegen. Gedurende die halve seconde probeerde ik een vaardigheid te gebruiken, maar toen werd deze geannuleerd vanwege een vijandelijke aanval.
Geweldige tijdmoordenaar, je zult nooit spijt krijgen van het spelen van dit spel, 100% plezier, dat heb ik je beloofd! Grafische afbeeldingen van hoge kwaliteit, soepele bediening, verbluffende vechteffecten, coole geluidseffecten en prachtige helden. Deze game heeft "Editor's Choice" nodig. Ik stel alleen voor om een vaardigheid toe te voegen die blokvaardigheid kan vernietigen en focus op nieuwe inhoud van het spel. Al met al een geweldig spel! Houd het bijgewerkt ontwikkelaars.
Nu ziet dit spel er geweldig uit en heeft het potentieel, maar dat is geen excuus voor de hoeveelheid advertenties die je krijgt. Er is een optie om een advertentie te bekijken om meer geld te krijgen of om naar het volgende niveau te gaan, maar hoe dan ook, je krijgt een advertentie. Het is waanzinnig vervelend en saai. Bovendien zitten veel van de personages vast achter het betalen van echt geld voor hen. En deze game is het geld of de paar minuten die ik zojuist heb verspild niet waard. Nogmaals, het heeft potentie om een goede game te worden, maar voor nu is het naar mijn mening slechts een 2-sterrengame.
Dit is geweldig, maar er zijn advertenties verwijder ze beste spel van allemaal seprem dulist stickman, stickman party, beter dan alle stickman vechtspellen ik hou van spellen zoals maar hoe weten ze dat ik een meisje ben, een kind, repareer dat ook ik ben een grote fan van Aphmau, Aldosworld tv, lyssy noel, Arcade craniacs, Nikky land, Infinite, gacha lifegliches en gacha club gliches als je deze youtubers ziet oh ik vergat Aaron bijna een youtuber zoals ik zei als je ze in de buurt ziet, laat het dan alsjeblieft ik weet het!!!!! Vrolijk kerstfeest
maak transformaties logisch lol... anders is het een best cool spel.. eigenlijk misschien nog een ultieme vaardigheid... gewoon voor een beetje afwisseling..
Ik vond het spel leuk totdat ik multiplayer speelde en er veel spam-personages waren, wat een probleem is ... Trouwens, dit spel heeft te veel advertenties, wat klote is, want elke keer dat ik op iets druk, verschijnt er een advertentie.
Tot nu toe ziet het spel er goed uit, ik vind het leuk hoe het gaat, ik zou graag wat muziek op de rug willen hebben, en meer objecten zodat je je vijanden kunt slaan en ze tegelijkertijd tegen de muren en de grond kunt slaan, ik kan ook gemakkelijk mijn vijanden winnen door ze gewoon te slaan, zou je ze wat moeilijker te verslaan kunnen maken, ik zou er graag meer functies voor willen zien en zodra ik enige vooruitgang zie, geef ik het spel 5 sterren, ik zou ook graag willen krijgen in contact met jullie om je meer dingen te vertellen die je zou kunnen toevoegen.
OK, echt, ik vind deze game echt leuk, maar ik heb hier een 1-ster geplaatst, zodat ik kan reageren op de 1-sterrecensies. Schakel eerst je wifi / gegevens uit, zodat je geen advertenties kunt zien einde verhaal de mensen die klagen hier zijn allemaal gepraat en geen hersens xD
Te veel advertenties, elk gevecht daar is een advertentie en het is echt onspeelbaar met dit aantal advertenties. Gameplay is erg goed, waarschijnlijk de beste, maar de hoeveelheid toevoeging is gewoon te veel
Los de bug op voor het registreren bij de pvp. Kan niet registreren, de tekst laat zien dat gebruikersnaam of e-mailadres al in gebruik is, ik gebruik al een verzonnen naam zoals (hahshjkahsh) en kan me nog steeds niet registreren.
Jogo muito facil! Heel makkelijk spel!!! Als je een combo gebruikt, kan de andere tegenstander niet terugvechten!!
Geweldig spel. Ik heb echter wel een suggestie, aangezien je al Dragon Ball-personages en Naruto-personages hebt, vroeg ik me af of je JoJo's bizarre avonturenpersonages of op zijn minst hun stands kunt toevoegen. Maar de reden waarom ik het 4 sterren geef, is dat je misschien een beetje kunt relaxen met de advertenties? Ondanks dat alles is het nog steeds een erg leuk spel en ik hoop dat de ontwikkelaars eraan blijven werken. Ik weet ook niet zeker of de online PvP tegen echte mensen is of tegen AI
Deze spellen zuigen worst iedereen is bot en ze geven de bots meer dingen dan de echte speler ok zoals ik vecht in de verhaalmodus en iemand is krachtig en toen ik dat personage kreeg, is het zwak, het enige wat ik te zeggen heb is het niet downloaden 🙂
Veel te veel advertenties na elk level is er een advertentie. Vreselijk bedrag als je wilt dat mensen je spel spelen, verlaag de advertenties tot 1/4 van wat je nu hebt
Zeer goed spel, maar je kunt er niet gemakkelijk wat glitches naartoe verplaatsen
Geweldige game Ik heb 5 sterren gegeven omdat ik de perfecte grootte en grafische weergave leuk vind, maar een die de games blijft verlaten, verder geweldige game😀😀😆😆
Het is een heel goede game, maar het feit dat ik de advertenties vaak heb bekeken, zei dat er geen beschikbare advertenties of geen internet waren na de game, ik word opgelicht en de pay maya-add verschijnt, er staat dat er geen add klaar is, maar dan gebeurt dat zoals bro wat
Ik beoordeel deze app op 2 omdat ik 2 karakters koop die 900+ kosten. Ik ga naar het spel nadat ik terug ben in het spel. De game reset mijn personage dat ik koop dat 900+ kostte, maar ik kan het niet gebruiken en wil het opnieuw kopen en mijn juweel dat ik de personages koop, keert terug naar 0 plsss heeft dit opgelost.
Super cool😎 maar zou meer niveaus moeten toevoegen, want ik kan nu geen diamanten krijgen, omdat ik alle huidige niveaus heb voltooid en ik ze nodig heb om nieuwe personages te krijgen. Voeg ook meer gebruik toe voor goud, zoals personage-upgrades en zo. Ook zijn er enkele grammaticale fouten in de dialogen en ook in andere dingen. Afgezien daarvan is het een behoorlijk goede game voor Dragon Ball!!!!
Stickman Warriors - Super Dragon Shadow Fight Akcija bjir
ik hou van vechten 5 sterrem dus
Ik heb een suggestie............. Voeg wat anime-personages uit verschillende animes toe, want je hebt al Dragon Ball- en naruto-personages.......... Voeg wat anime-personages toe die heb wat hogere statistieken zoals aanval/mana/hp/criticus omdat er enkele bazen zijn die zo OP zijn ......... En ja ...... de continue aanvalsbeweging van de tegenstander omdat ... ze kunnen vernietigen mijn blok/schild en het brengt me zoveel schade toe....... HAAL DIT PROBLEEM OP.
Stickman Warriors - Super Dragon Shadow Fight Action mnt
Best een goede game, hoewel ik wou dat er meer anime in deze game zat, zoals death note, Jojo's bizarre avontuur, mijn heldenacademie, Tokyo ghoul en misschien zelfs 7 hoofdzonden. Persoonlijk zou ik graag zien dat er veel verschillende animes aan het spel worden toegevoegd, het zou het spel veel leuker maken.
weeeee
Ik gaf 2 sterren omdat ik het niet kan downloaden Wanneer het 90 of 86 bereikt, gaat het omlaag op 2
Het enige probleem is het saldo van munten en edelstenen, ik had uiteindelijk 500.000 munten en kon ze nergens uitgeven. De spins kosten 300 munten voor een spin en dat dagenlang doen is niet echt leuk, ik heb het al veranderd van een 3 naar een 4 sterren, ik wacht op de verandering dan is het een duidelijke 5 sterren
Ik hou ervan
Het is geweldig èèn van de leukste spelletjes die ik ooit heb gespeeld in mijn leven
Het is een leuk spel dat een korte tijd repetitief en saai kan zijn en dan heb je een leuk baasgevecht. In PvP is er een manier waarop we een oneindige combo kunnen hebben. Het enige dat u hoeft te doen, is een paar keer op de basisstootknop te drukken en dan een halve seconde te nemen en het dan opnieuw te doen. U kunt er ook niets aan doen. Dit moet worden opgelost, want het is echt stom en ik verloor een gevecht van volledige gezondheid naar nul en alles wat ze deden was deze combo.
Zo goed, maar kun je wat cartoonpepers toevoegen, doe het maar voor een beperkte tijd!
Ik vind het niet leuk hoe ze al je gezondheid kunnen wegnemen door de combo te gebruiken en dan een ki-explosie in te brengen en voor altijd kunnen gaan, stop kid goku erin
Voer een update uit zoals meer karakter toevoegen, net als Trunk SSJ 2 en Gohan SSJ 2 en goten en meer, Vegeta heeft nooit ultra-instinct, verander het in Ultra ego alsjeblieft, ik zal er echt van genieten als je die update doet
Leuk en plezierig, maar één probleem, het blijft non-stop niet reageren en ik kan niet eens spelen
Ik vind de animatie vanaf het begin leuk, maar de tutorial is voor mij kapot 😒
Nou, ik heb een bug in dit spel gevonden. Ik ontdekte dit toen ik gotek aan het spelen was, om deze bug te doen 🐛 Je moet je 2e vaardigheid gebruiken wanneer ze transformeren, druk tegelijkertijd op je 2e vaardigheid wanneer ze transformeren. Deze bug is zo OP als je het met succes hebt gedaan, je bent onoverwinnelijk en kunt niet door de vijand worden geraakt, behalve vaardigheid die niet kan worden gegooid zoals de vaardigheid van Gohan. Deze bug kan alleen werken in gotek. Repareer deze bug snel, want het is voor OOOOPPPPP
Een goede game zowel qua graphics als besturing maar er ontbreekt één ding dat heel belangrijk is. Ik denk dat alle Dragon Ball-fans graag auto dodge willen hebben voor ultra-instinct Goku. Als je die functie toevoegt, zal ik het ongetwijfeld een 5-sterrenbeoordeling geven. Reageer alstublieft.
Deze game is erg op veel gebieden. De kwaliteit is erg goed 👍en ik hou van de personages, maar ik geef het een vier sterren vanwege het geldgedeelte.
Game of Warriors Stratégiai játékok ulkn
Het is niet zo'n slecht spel vanwege al die geweldige Naruto- en Dragon Ball-personages. Maar eerlijk gezegd zijn de graphics slecht
Stickman Warriors - Super Dragon Shadow Fight Acțiune wqvg
Deze game is erg goed gemaakt, maar de bots zijn erg voorspelbaar, een ander probleem dat ik heb is dat ik mijn stickman kan veranderen, op dit moment zit ik vast als naruto, los dit probleem op en maak de bots een beetje moeilijker en vaardiger, want na een terwijl dit spel erg saai wordt.