(iOS) Kana Town: Learn Japanese, Hiragana \u0026 Katakana codes generator geld
Mar 7, 2022 23:08:55 GMT
Post by tidwolfkitnabee on Mar 7, 2022 23:08:55 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Kana Town: Learn Japanese, Hiragana \u0026 Katakana ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Kana Town: Learn Japanese, Hiragana \u0026 Katakana IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes generator geld ▞▞▞
▞▞▞ Kana Town: Learn Japanese, Hiragana \u0026 Katakana 2022 version ▞▞▞
Bengaals alfabet
Dit is een geweldige app, het enige probleem zijn de kosten van de andere functies van deze app, maar afgezien hiervan ben ik dol op deze app en ik zal hem later gebruiken
Deze app gebruiken om te studeren voor mijn Japanse tests. Behulpzaam!
Leuke en eenvoudige manier om mijn kennis te vergroten
Zeer nuttig, geen advertenties, gratis en het beperkt niet hoeveel kana je per dag kunt leren.
Het is erg handig om de kanas te oefenen en op te frissen.
Kana Town: Learn Japanese, Hiragana & Katakana Læring xaad
Het helpen van mijn vaardigheid en dat is precies wat ik wilde dat het deed. Volledig aanbevolen als u zich vertrouwd wilt maken met de bouwstenen van de taal
Het is geweldig maar de uitspraak moet er ook zijn..
Gebruik deze app, het is heel gemakkelijk en effectief.
Was vroeger mijn favoriete app om Japans te oefenen. Het nieuwe systeem brengt je terug naar het hoofdscherm zodra je de geselecteerde items hebt voltooid, in plaats van dat je het daarna gemakkelijk opnieuw kunt doen. Laat ook niet zien welke je onder de knie hebt. Ik wou dat het niet was bijgewerkt.
Het is eigenlijk anki, maar een mooiere interface
Middle Stage: development of hiragana/katakana 2.3.1. Simplification of the kana system The use of man'yougana made it possible to dictate the Japanese
Het is goed om kana en hiragana te leren, hoewel tofugu (op internet) gemakkelijker te onthouden systemen heeft. Voor het woord flashcard mist het uitspraak en afbeeldingen. Dus onthouden is heel moeilijk door deze app alleen.
Kana Town: Learn Japanese, Hiragana & Katakana Læring xaad
Sugoi
Super handig om me te helpen mijn hiragana te onthouden. Ik ga het de volgende keer zeker gebruiken voor katakana!
Ik raakte verslaafd. Speel het nu elke dag XD
Ik ben dol op de app in het algemeen, het is erg handig. Maar na de recente update zegt het starttabblad dat ik katakana volledig onder de knie heb toen ik eerder op elf procent zat, in de hoop dat je het zou kunnen repareren. En ga zo door met het goede werk
Kana Town: Learn Japanese, Hiragana & Katakana Pendidikan tose
Het helpt echt om kana te onthouden
Deze app helpt echt bij het onthouden van Japanse karakters. De enige tip die ik iemand zou geven, is om geheugensteuntjes te geven voor elk personage voordat je ze gaat oefenen! Al met al een geweldige app! Ik raad het ten zeerste aan!
Volume 3, 2012 - Nederlands Genootschap voor Japanse ...
Kanji GO – Learn Japanese, Hiragana & Katakana - Download Apk
Mantap jiwa
Hiragana Quest: Learn Japanese Alphabet - ️ APKCombo
Het zou geweldig zijn als de oudere versie van het mastersysteem het studeren gemakkelijker zou maken. Ga alsjeblieft terug
Echt genieten van de flashcards. Hiragana al geleerd!
Kana Town: Learn Japanese, Hiragana & Katakana Εκπαίδευση qjb
Japanese Kanji Practice Book Volume 1Drawing on TraditionA First Course in JapaneseBabelSlaap ... kana (hiragana and katakana) comprise written Japanese.
Meestal gebruik ik het voor katakana-beoordeling en het helpt echt bij mijn memorisatie.
wolfgang hadamitzky - Scheltema
Erg fijn
Geweldige app om te oefenen!
Het heeft een aantal fouten waarover ik heb gemaild, maar verder een goede app.
Dit is de app die me een paar jaar geleden hielp bij het leren van hiragana en katakana, nu ik de N4 JLPT-graad heb, roept het herinneringen op. Het is zo handig, het bevat niet alleen de kana zoals veel andere apps, die willekeurige tests met instelbare snelheid maken dit speciaal.
Snelle en gemakkelijke manier om karakters uit het geheugen te leren ~
Heel goed!
Geweldige app om jezelf te testen
Kana Town: Learn Japanese, Hiragana & Katakana Pendidikan tose
Ice Age Adventures Seiklusmängud hicg
Eenvoudige en geweldige app om symbolen te identificeren en te onthouden.
Hou ervan